Bakgrunn

Free background from VintageMadeForYou

tirsdag 27. februar 2018

Februarutfordringen.../ The challenge of February...




Denne måneden var utfordingen mellom Else og meg å lage et kort i henhold til følgende skisse og fargepalett:

This month the challenge between Else and myself was to design a card using this sketch and colour palette:



-------

Det ble 2 kort fra meg denne gang fordi jeg ikke ble fornøyd med
det første jeg prøvde meg på.
Det ble plukket fra hverandre, fikk litt mer detaljer og pynt
og så satt sammen igjen ;)

Da ble dette resultatet:

I made 2 cards, because the first one did not turn out as desired.
This was taken apart, some more details and embellishment put on,
and then glued together once more ;)

This is the result:


DS:
Pion Design: "Patchwork of Life"
Maja Design: "Summer Crush"

Dies:
Spellbinders,
Tonic Studios (sommerfugler / butterflies)

Stempler: / Stamps:
Kort og Godt

Blomster: / Flowers:
Staz

Perler: / Pearls:
Panduro

-------

#2:


DS:
Karen-Marie Klip
Prima Marketing: "Fairy Flora Collection"

Dies:
Spellbinders
Tonic Studios

Bilde: / Image:
Pinterest

Tekst: / Text:
Pinterest

Perler: / Pearls:
KaiserCraft

-------

Gleder jeg meg til marsutfordringen, Else ;))

Looking forward to the challenge of March, Else ;))

-------

Takk til dere som tittet innom
- og for alle fine kommentarer dere gir meg!
De varmer <3

Thanks for stopping by
- and for all your nice comments!
Highly appreciated <3


-------

PS:
Det viser seg at jeg har brukt en annen skisse til kortene mine
enn den jeg la ut i innlegget 13.01.18.

Ja, sånn går det noen ganger.... ;)) - kan bare beklage.
Får heller bruke riktig skisse til et annet kort ved en senere anledning...


Unfortunately it turns out that I have used another sketch when making these cards, than the one posted on the blog January 13, 2018.

That is what happens if you do not pay attention.... ;))
Just have to say I am sorry.
I shall use the right sketch when making a new card later on...

3 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Så flotte og fargerike kort. Minner meg om våren disse...

Elinor sa...

Underbara vårkort och fin skiss. Gillar verkligen fjärilarna som flyger iväg....
Önskar dig en fin vecka!

Karin Dahl sa...

To fine kort du har laget til skissen og fargepaletten:)
Ønsker deg en fin dag:)
Clemzy Karin D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...