Bakgrunn

Free background from VintageMadeForYou

søndag 31. desember 2017

Mine Topp 10 i 2017... / My Top 10 in 2017...

Tradisjonen tro tenkte jeg også på tampen av dette året å vise dere mine egne favoritter fra 2017 ;)
Jeg har valgt ut ett kort fra hver måned.

On the very last day of this year, and according to tradition, I wish to show you my favorite cards made in 2017 ;)
I have chosen one card from each month.

-------

Tusen takk til alle som har tittet innom meg dette året - og en spesiell takk til dere som har tatt dere tid til å legge igjen en kommentar!
De varmer og gir meg lyst til å fortsette å blogge <3

Thanks to all who stopped by during this year - and a special thank to those of you who took the time to leave me a comment!
The words are highly appreciated, and inspire me to continue blogging <3

-------

Januar / January:




Februar / February:




Mars / March:





April:




Mai / May:




Juni / June:




Juli / July:




August:




September:




Oktober / October:




November:




Desember / December:




Takk for all inspirasjon jeg har fått hos dere jeg følger bloggene til!
Det er så artig å se alt det flotte dere lager 
gleder meg til masse mer i 2018 :))

GODT NYTT OG KREATIVT ÅR TIL DERE ALLE!


Thanks for all the inspiration given me through the blogs I follow!
It is so much fun to see all the wonderful creations you design
- looking forward to much more in 2018 :))

WISH YOU ALL A HAPPY AND CREATIVE NEW YEAR!











3 kommentarer:

Elsemor sa...

Godt nyttår til deg også ! Gleder meg til et nytt og kreativt år sammen med deg. Du har laget noen fantastiske flotte kort og jeg er den heldige eieren av et av dem... mitt favorittkort <3 Klem

Karin Dahl sa...

Så mange varierte og fine kort du har laget i året som har gått:)
Gleder meg til å følge deg, og se hva du kommer til å lage igjennom 2018:)
Ønsker deg en fin første dag, i det nye året:)
Clemzy Karin D

Dorthe sa...

Rigtig Godt Nytår til dig Bente.
Tak for dine altid søde kommentarer på min blog.
Hvor er det et skønt tilbageblik på dine flotte kort fra 2017. Det er en dejlig tradition.
Jeg glæder mig til også at følge din blog i 2017.
Kh Dorthe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...