Bakgrunn

Free background from VintageMadeForYou

fredag 8. september 2017

Konfirmasjonskort... / Confirmation card...

Dette kortet har jeg laget til en av høstens konfirmanter:

This card is made for a girl on her confirmation day:


Utstyr:  /  Supplies:

Design paper:
Maja Design: " Denim & Friends"

Dies:
Kort og Godt, Dixi Craft, Spellbinders

Bilde:  /  Image:
Digistamp Shack (Facebook)

Blomster:  /  Flowers:
Panduro, Papirdesign

Perler:  /  Pearls:
Storyteller

Hyssing, charm:  /  String, charm:
Ukjent  /  Unknown

-------

Takk for at du tittet innom!
Takk også til deg som legger igjen så fine kommentarer!
De blir satt stor pris på :))

Thanks for stopping by!
Thanks also for giving me so sweet comments!
It is highly appreciated :))




7 kommentarer:

Elsemor sa...

For et nyydelig konfirmasjonskort <3

Guri sa...

Eit flott konfirmasjonskort i haustfargar.

Karin Dahl sa...

Så fint konfirmasjonskort i fine duse toner, og fint pyntet:)
Var fint med det garnet du har brukt her også:)
Ønsker deg en fin kveld:)
Clemzy Karin D

Elinor sa...

Så fint kort i mysiga färger. Och vad fint med de glossiga bokstäverna.
Önskar dig en fortsatt fin helg!

Bente Årstad sa...

Er nydelig kort. Herlig motiv og flotte avstemte farger❤

Guri sa...

Ikkje alltid eg kikker innom The Paper Crafting, så kjekt at du gjorde meg oppmerksom på at korta mine var med i Bloggrunden :)

Dortesjs sa...

Takk for at du tittet innom min blog det var hyggeligt. Super fine kort du har laget hilsen
dorte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...