Bakgrunn

Free background from VintageMadeForYou

torsdag 3. desember 2015

3 røde julekort...

God kveld til dere!
Takk for alle fine kommentarer jeg har fått, 
setter stor pris på at dere tar dere tid til å kikke innom og legge igjen en kommentar!
 ............ 

Her kommer 3 julekort i røde farger;
 
Det første er laget med materialene som fulgte med november kitet fra Scrapomania,
har kun brukt dies fra Spellbinders og Marianne Design i tillegg.

Mønsterarkene var denne gang fra Papirdesign og motiv og tekster fra et utklippsark fra North Star Design.
Disse månedlige kit'ene er kjempefine, og i nettbutikken til Scrapomania finnes de også som Prosjekt kit og PL kit


Neste kort er enkelt laget med dies fra Marianne Design og Sue Wilson,
litt "twine" og stempel fra Kort&Godt.
 
 
Siste kort ut var jeg ikke sikker på om skulle vises her.
Det er en "ufo" fra sist jul som jeg aldri ble fornøyd med og derfor ikke fikk gjort ferdig :((
Nå kaller jeg den "ferdig", men fremdeles er jeg ikke "happy" med resultatet.
Men hvorfor bare vise det en synes er ok?
Jeg tar kortet med - og dermed havner det i bloggen i stedet for i søppelbøtta ;)
 
Her er brukt gamle ark jeg ikke lenger husker hvor kommer fra, heller ikke motivet, men trærne og snøflakene er dies fra Marianne Design.
 Gesso er klint over trærne og rundt kantene i rikt monn
(tenkte det ville hjelpe på resultatet, men dengang ei... ;) )
 
 
 Ha en fortsatt fin kveld!

 

5 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Så søte julekort og rødt er nå julens farge synes nå jeg:)
Likte godt det siste og så det var godt det ikke havnet i søppelbøtta, ingen grunn til deg.
Ha en forsatt fine kveld,
klem Bente:)

Unni A sa...

3 nydelige julekort i flotte julefarger! Lekre dies du har brukt! Og jammen bra det siste kortet ikke gikk i søpla, jeg synes det var kjempefint! Skjønner ikke hvorfor du ikke er fornøyd med dette, det var da så julete og koselig! :) Men sånn er det bare noen ganger, skjer vel de fleste av oss av og til, vi blir bare ikke venner med noen av kreasjonene våre :)
Her plaskregner det i dag, ikke mye julestemning akkurat.... :/
klem Unni

Elinor sa...

Så fina julkort alla tre. Underbart söt snögubbe och väldigt fina dies på andra kortet, de tyckte jag mycket om! Förstår inte varför du inte tycker om sista kortet, det är ju jättefint!
Kram!

Guri sa...

Det er vel slik at når eit kort ikkje blir som ein har tenkt, så blir ein litt misfornøyd med det. Synes kortet var koseleg eg :)
Likte veldig godt julekulekortet

Karin Dahl sa...

3 kreative og flotte julekort på hver sin måte:)
Syntes det siste kortet også var fint jeg da;)
Skal en bare vise det en er fornøyd med, blir det ikke mange innlegg i bloggen på meg.
Ønsker deg en fin kveld:)
Clemzy Karin D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...