Bakgrunn

Free background from VintageMadeForYou

mandag 31. august 2015

Konfirmasjonskort på bestilling...

Først en takk til dere som legger inn så koselige kommentarer her,
det setter jeg stor pris på!

Idag vises et par konfirmasjonskort jeg fikk bestilling på.

Det første, til gutt, har base av blå Bazzill og kvistkartong, samt mønsterark fra Papirdesign.
Dies som er brukt er fra Spellbinders og Kort&Godt.
Bildet er funnet på facebookgruppa Digistamp 
(der er mange fine bilder og tekster for enhver anledning :))
Stempel fra Kreativ Hobby.
Rundt omkring er limt på enamel dots fra Freckled Fawn.
 

Innside med pengelomme.
Husker ikke hvor tekststempelet kommer fra.


Til jentekortet fant jeg noen nydelige mønsterark i papirbunka mi, 
men dessverre vet jeg ikke leverandør av disse.
Her er også bildet fra Digistamp.
Blomstene kommer fra WOC og Panduro.
Videre har jeg kun brukt dies fra Spellbinders ;)


Innsiden - også denne med pengelomme.
"Kjære konfirmant"-teksten kommer fra Digistamp, mens jeg dessverre ikke husker leverandør av det andre.
Har brukt en kantpunch fra Martha Stewart på mønsterpapiret.


Ønsker dere en fin - og kreativ - uke!

--------------------------



7 kommentarer:

Elinor sa...

Wow, så snygga kort! Så tufft till killen och romantiskt till tjejen! Och många fina detaljer.
Kram!

Elsemor sa...

Utrolig fine kort ! Ønsker deg også en kreativ uke <3

Mio sa...

Dejlige kort du laver, farvelægger du selv dine digi stempel eller er de printet sådan ?
Rigtig god aften : )

BenteS sa...

Tusen takk, Elinor!

BenteS sa...

Tusen takk, Else, og takk for en flott scrappedag!

BenteS sa...

Tusen takk, Mio!
Disse motivene kommer ferdig fargelagt. Det er jeg glad for, da fargelegging ikke er min sterkeste side ;))

Bente Årstad sa...

Kjemepfine begge to,mange finedetaljer,
klem Bente:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...