Bakgrunn

Free background from VintageMadeForYou

søndag 9. november 2014

Julekortkurset ruller videre...

Jeg er helt i min egen glitrende verden i disse dager. Gull- og sølvglitter forbrukes i store mengder.
Det kleber seg til alt - hud, hår og klær, gulv og arbeidsbord - det går ikke vekk :(
Men mest glitrer øynene mine, for dette er virkelig moro!
Ikke siden sandkassetiden har jeg klint og klæsjet som nå ;)
Du verden så mye nytt jeg lærer!
Jeg strever for å holde tritt, en ny oppgave pr. dag tar tid, men gjennom alle skal jeg - før eller senere...

Så her er min løsning på 3 nye oppgaver:




Ha en fortsatt fin kveld!
 

2 kommentarer:

Elsemor sa...

Dette klarer du med glans :-)

Bente Årstad sa...

Så flink du er som klarer å henge med og kortene var nydelige,
klem bente:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...